"Saya akan melakukan yang terbaik untuk mengemaskini blog ini setiap hari Isnin."
"I'll do my best to update this blog every Monday."


Disclaimer

Disclaimer

10 March 2014

PASSION MAKE NO BORDERS Global Photo Fest 2014 "RIDE THE MOMENTS" - Takatoshi Murase


06/03/2014 (Khamis)


Ada seorang kenalan FB aku yang jugak merupakan pemancing tegar, dari Tokyo, JAPAN - Takatoshi Murase menganjurkan PASSION MAKE NO BORDERS Global Photo Fest 2014 "RIDE THE MOMENTS" melalui FB beliau beberapa bulan lepas. 

So aku pun hantar penyertaan setelah tertarik dengan kata2 semangat dari beliau (PASSION MAKE NO BORDERS - PMNB) & melihat gambar2 siri jelajah beliau. Tujuan aku sebenarnya bukan nak dapat hadiah pun, just nak guna "platform" yang beliau buat nie untuk berkongsi "kegairahan" yang sama dengan rakan2 dari serata pelusuk dunia.

Tah cam mana kalau dah rejeki tu rejeki jugak. Gambar yang aku hantar tu turut terpilih bersama pemenang2 yang lain & menerima hadiah dari beliau. Alhamdulillah...





Inilah gambar yang aku hantar tu. Kebetulan Bujuk tu pulak merupakan lesen pertama aku.






PASSION MAKES NO BORDERS Global Photo Fest 2014 "RIDE THE MOMENTS". Gambar aku dalam senarai penyertaan.





Info dari Takatoshi memaklumkan pic aku tu dapat hadiah dari beliau. Arigato Taka...





1 of the kind prize from Takatoshi. Tak pasti nak guna atau tidak. Sayang woooo...






Spesel video dari Takatoshi...




2 comments:

  1. Tahniah bro, kalau sy memang jadi koleksi jak..sik mau guna sayang tu hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...betul....
      Memang mcm ya lah plan. Simpan utk kenang2an...

      Delete