"Saya akan melakukan yang terbaik untuk mengemaskini blog ini setiap hari Isnin."
"I'll do my best to update this blog every Monday."


Disclaimer

Disclaimer

01 December 2014

SEBARAU IMPREZA - KUMPAU 1


Tarikh: 26/11/2014 (Rabu) 
Lokasi: Area Bau, Kuching
Masa  : 09.00am - 1.30pm



Komplot KUMPAU kali ini aku bersama kenal FB gak, kawan kepada Jasman - Peyjul. Kami berdua sahaja komplot kali ini kerana Jasman ada urusan di kampung. 

Takde yang menarik sangat kali ini kerana kumpau. Tempat yang sama seperti minggu lepas (takyah tanya lokasi sebenar sebab masih lagi RAHSIA) & 1 2 tempat baru. Layan jerlah gambar2 kumpau nie untuk motibasi katanya....




1st komplot togather2 with Peyjul.





Port minggu lepas. Walaupun tiada miskol, namun aku & Pajul menyaksikan seekor Sebarau kasar, berskala 7 jari gitu menunjukkan diri! Serius beb! Dah masok dalam rada aku this place. Next time...





Lepas takde sambutan kat sini, kitaorang nak gi port lain. Terjumpa orang kampung, dia bagitahu kalau air nampak macam merah2 gini memang Sebarau tu tak nak layan. Mungkin ada benarnya sebab diorang tinggal kat sini & lebih arif dengan pek'el Sebarau tu...





Nie port ke-2 yang belum pernah aku terjah. TQ Peyjul sebab bawak aku kat sini. Potensi tu memang nampak dah tapi mungkin faktor air yang masih merah2 tu...





Peyjul yang tengah fokus!





Peluang berSelfi dengan master... Shhhhh...! Jangan bising aaa..





Port ke-3 yang hempeh, keroh amat!





Banyak kesan orang memBottom kat sini.





Layan cast jugak walaupun 99% yakin kumpau. Hahaha...








No comments:

Post a Comment