"Saya akan melakukan yang terbaik untuk mengemaskini blog ini setiap hari Isnin."
"I'll do my best to update this blog every Monday."


Disclaimer

Disclaimer

02 February 2013

New 2nd Hand Weapon

Untuk musim casting baru pada kali ini aku telah menambah 2 senjata baru yang akan aku gunakan - Shimano CALCUTTA 101B dan Abu Garcia PRO MAX 2. Kedua-dua 2nd hen.


Shimano Calcutta 101B yang secomel Nora Danish. Kihkihkih...









Abu Garcia Pro Max 2 (Telah diSWAP dengan member)








Hari ini juga merupakan season baru casting ku. 3 tempat diterjah namun hasilnya kosong! Kesempatan ini jugak aku gunakan utuk mengetest Pro Max 2. Masih terkial-kial mencari setting yang cun, pun begitu bolehlah jugak aku cast. Yang penting cuti casting ku dah berakhir. Osemmmmmmm.....!


No comments:

Post a Comment