"Saya akan melakukan yang terbaik untuk mengemaskini blog ini setiap hari Isnin."
"I'll do my best to update this blog every Monday."


Disclaimer

Disclaimer

09 February 2013

Season Baru, Minggu Ke-2 Yang Kumpau...

Minggu ini merupakan minggu ke-2 season baru casting ku. Dan untuk kali ke-2 nya jugak aku kumpau... Awal pagi lagi aku dah ke beberapa buah spot namun air masih surut dan hari yang pada mulanya cerah bertukar hujan...
Lepas tengah hari barulah cuaca elok, namun hasil casting "Kosong!".


Hanya mampu berserah sambil makan nasik lemak, mengharapkan agar hujan berhenti.


Spot pertama yang aku terjah dikenali sebagai "Kontena" di area Matang. Agak terkejut jugak aku melihat tempat tersebut ketika air surut. Mengharapkan spot ini "berhasil" tapi dah bukan rejeki, surut pulak... wrong time! Berikut Gambar perbezaan spot tersebut semasa air pasang dan surut.


Kontena...


 Suatu ketika dahulu, air pasang...


 Pagi tadi, air surut...


 Suatu ketika dahulu, air pasang...


 Pagi tadi, air surut...






Itu saja laporan minggu ke-2 untuk update blog ini. Diharap minggu ke-3 nanti dapat casting boatbase pulak. 

No comments:

Post a Comment