"Saya akan melakukan yang terbaik untuk mengemaskini blog ini setiap hari Isnin."
"I'll do my best to update this blog every Monday."


Disclaimer

Disclaimer

10 December 2013

Misi Mencari LESEN Selunsong_misi 09


07.12.2013, Sabtu

Misi mencari lesen selunsong / barramundi  diteruskan dah masuk misi yang ke-9 & masih lagi belum tertulis rejeki aku berlesen ini. Sabar... sabar... Misi kali ini komplot bersama Master Cip dari Sabah merangkap Sensei aku - Bro Samoi. Lokasi kali ini boatbase sekitar area Matang. Apa2 pun layan jerlah gambar2 nie. Owh, BTW trip kali ini aku KUMPAU!




Barang2 dah ready.




with Addy GARCIA @ Addy MORRUM, Bro Samoi & me...




Kazen Addy GARCIA tengah mengikat enjin.














Bot si Jai Matang yang diperlu ditunda untuk berjumpa dengan tuannya.




Merati spot2 yang berpotensi...



















Posing dulu before action.





Nie 2 orang lagi join komplot, Encik Jai Matang & Nizam, my old partner masa battle dulu. Long time no see bro!





Penyerahan bot dengan empunya. So bot nie kazen Addy, Jai & Nizam. 1 bot algi aku , Addy & Bro Samoi.





Gaya Pro Angler - Addy GARCIA @ Addy MORRUM!





Iklan rokok yang tak baik untuk kesihatan! Dilarang meniru aksi merbahaya ini.

 


Baru lega dapat cast lepas "charging"...


 

Castlah pe lagi...





Sambil2 tu possing jugaklah...

 


Ini set Addy GARCIA @ Addy MORRUM yang punya! Beliau mengeTest set baru ini yang belum hanyir.





Ini set aku yang punya. CQ51 + Storm Mojo.




















Nizam & kaze Addy.









Baby MJ dari Bro Samoi memecah kebuntuan.





Baby Kerapu dari Addy GARCIA @ Addy MORRUM.


 

Baby Ofmer X-Deep dari aku. Kihkihkih...




Posing manja2 gitu...




Ceramah motibasi dari Pro Angler.





Posing dengan set. Nice combo actually...




Blind cast...





Spot MJ kalu air pasang cun nie.





Sambil2 tunggu air pasang.





Hari mendong di kejauhan. Rehat kepenatan.





Standby nak bali sebab kureng sambutan kali ini.








Trip yang kureng berhasil. Mungkin faktor air dari hulu yang masih sejok mempengaruhi sambutan daripada penghuni dasar. Apa-apa pun dapat berkomplot bersama member2 lama - PRICEless...





No comments:

Post a Comment