"Saya akan melakukan yang terbaik untuk mengemaskini blog ini setiap hari Isnin."
"I'll do my best to update this blog every Monday."


Disclaimer

Disclaimer

28 December 2012

Casting Di Telaga Air, Kuching

Tarikh: Sabtu, 06/10/2013
Lokasi: Telaga Air, Kuching


Casting Boatbase di sekitar kawasan Telaga Air, Kuching. 2 buah bot digunakan untuk mengempur. Namun hasil yang diperolehi bot kami hanya 2 ekor Kerapu. Bot sebuah lagi dalam 4-5 ekor. Aku –kumpau. Namun kesempatan ini aku gunakan untuk belajar dari memberku Addy, cara-cara membawa bot. Memang kompius nak mengendali ke kanan, kiri, laju & perlahan. Moga suatu hari nanti aku memiliki sebuah bot aku sendiri. Amin….



 Ijat

 Captain Addy


 Captain Addy memberi taklimat ringkas tentang cara-cara menDrift sebuah bot.


 1st time drift bot. Masih kompius kanan, kiri, laju & perlahan... Ahhhh... stress!


Captain Addy kembali mengemudi bot.


Cara menukar gear bot menjadi 4WD...

 Geng yang bikin panas (kerana hasil casting yang melampau!!!).

Mentera Semerah Padi yang dibaca.


 Merempit...

Mana spot best nih?


 Cara mencasting pokok tumbang!


 Ijat dengan Kerafuknya...