"Saya akan melakukan yang terbaik untuk mengemaskini blog ini setiap hari Isnin."
"I'll do my best to update this blog every Monday."


Disclaimer

Disclaimer

25 November 2013

My 5 Years Old Son (Luqman) 1st Time Fishing


21.11.2013, Khamis

Hari ini merupakan sejarah buat anak aku. Untuk pertama kalinya beliau aku bawak gi mancing. Walaupun kumpau, keseronokan beliau nak memancing tu yang buat aku seronok gak. Ofkos tahap kesabaran yang tinggi kena ada melayan karenah bebudak umo camgini. Banyak lagi yang aku kena ajar kat beliau nanti...





 With Luqman (my 5 years old older son) - Senyum seronok beliau nak casting for the 1st time.




Ajar kat parit kecik jer dulu cari snakehead.





 Kena banyak praktis lagi budak nie. Lontaran lure masih belum cun.




Muka slumber...





*FREESTYLE STREET FISHING*




 

No comments:

Post a Comment